Dvacet účastníků z jedné mateřské školy, čtyř škol základních a rodinného centra nabylo teoretických a praktických dovedností k zvládání práce s únavou žáků i přemírou energie přes vlastní praktický prožitek. Představen byl zásobník psychomotorických her k využití v běžném režimu školy například zařazením do tělovýchovných chvilek, režimových činností nebo přímo do výuky.
„Nabídla jsem praktický seminář se zaměřením na práci s hyperaktivními dětmi a žáky, kteří mají potíže v soustředění a zklidnění (i pro děti s LMD). Jak mohou pomoci TV, hry a zábavná cvičení v kladném ovlivnění vývoje osobnosti, v učení a chování pomocí psychomotorických her na 1. stupni ZŠ (s modifikací na předškolní věk dítěte). Praktické vyzkoušení her a jejich zásobník s ohledem na věkové zvláštnosti dětí a žáků, s nimiž učitelé pracují“, uvedla lektorka Daniela Jonášová z katedry tělesné výchovy a výchovy ke zdraví Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.
Kontakt: jonasova@ped.muni.cz